کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9289 | مشاهده و دانلود: 746844867 | آخرین بروزرسانی: 1403/04/13 | اعضاء: 317538 | نظرات: 37939
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
تخفیف 20 درصدی لایسنس آنتی ویروس نود 32 فقط تا امشب خرید از اینجا
🖤شهادت امام محمد باقر علیه السلام تسلیت باد🖤

 

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32 فقط 89 هزار تومان از اینجا

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

معرفی ماژول دوربین 360 درجه برای موتو زد

شرکت Motorola Mobility اعلام کرد که ماژول دوربین موتو 360، با تمام گوشی‌های هوشمند سری موتو زد این شرکت (از جمله گوشی جدید Moto Z2 Force) سازگار خواهد بود. همانطور که از نام این ماژول بر می‌آید، این وسیله دوربینی با زاویه دید 360 درجه است که به گوشی‌های موتورولا متصل شده و به کاربر این امکان را می‌دهد تا تصاویر و ویدیوهای کامل و واضحی ضبط کند.


این دوربین، با قابلیت‌هایی نظیر پشتیبانی از کیفیت 4K و ضبط صدای سه بعدی معرفی شده است و البته باید دید که تلفیق این دو قابلیت تا چه اندازه کاربرد خواهد داشت. ضبط یک فیلم با دوربین موتو 360 ماد (Mod) به راحتی از طریق فشار یک دگمه امکان پذیر است و حتی OEM، سازنده این دستگاه یعنی لنوو، اعلام کرده است که صدا در جهتی که دوربین به سمت آن است ضبط می‌شود و به همین شیوه می‌توان صحنه‌ای 360 درجه را بدون استفاده از تکنیک‌های ادیت فیلم، با کیفیت بالای صدا ضبط کرد.



افرادی که علاقه به عکس‌های سبک Still photos دارند، با استفاده از دوربین موتو 360 ماد می‌توانند تصویری با پشت صحنه 150 درجه بیندازند و جالب است بدانید که هر دو دوربین جلویی و عقبی این دوربین به این قابلیت مجهز هستند. موتورولا مدعی است که هنگام ضبط، نرم افزار دوربین به صورت اتوماتیک تصاویر دریافتی از لنزها را کنار هم قرار می‌دهد و همچنین کاربر بعدا نیز می‌تواند تصاویر را ادیت کند و در چند مرحله ساده، به اشتراک نیز بگذارد. درست مانند تمام دوربین‌های 360 درجه که در بازار وجود دارد، موتو ماد جدید برای پخش زنده ویدیو از طریق پلت فرم‌ها و شبکه‌های پخش مختلف قابل استفاده است.


عرضه دوربین جدید موتو ماد 360 بستگی به تاریخ معرفی گوشی Moto Z2 Force دارد . این دستگاه قرار است از تاریخ دهم ماه آگوست در آمریکا و تا پایان تابستان، در چند کشور اروپایی، برزیل، مکزیک، آفریقا و خاور میانه عرضه خواهد شد. طبق گفته مسئولان شرکت سازنده، این وسیله با قیمت 299.99 دلار به فروش خواهد رسید و بسته به منطقه، این قیمت ممکن است تا حدی تغییر کند. 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 38064 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: آی تی ایران تاریخ خبر: 1396/05/05 تعداد مشاهده: 2085
سافت گذر